Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Journalistiek schrijven voor krant, vakblad is bedoeld voor iedereen die aan een universiteit of hogeschool een opleiding volgt of heeft gevolgd en ook journalistiek wil kunnen schrijven. Henk Donkers en Jaap Willems willen studenten en afgestudeerden leren om begrijpelijk, toegankelijk en aantrekkelijk te schrijven over onderwerpen die aan de orde komen in (wetenschaps)bijlagen en opiniepagina's van kranten en in vakbladen.
070.42 --- 82.081 --- #A0110A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Media --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- Presse Pers --- Nederlands: stellen --- Redaktiestaf. Journalisten --- Creatief schrijven --- 82.081 Creatief schrijven --- 070.42 Redaktiestaf. Journalisten --- #KVHA:Journalistiek --- Media 316.774 --- Médias Media --- Journalistiek --- journalistiek --- Journalism
Choose an application
In het mandje van communicatieverantwoordelijken en leidinggevenden ligt vaak ook het schrijven van teksten die door anderen moeten uitgesproken worden. De auteur leert op een speelse maar wetenschappelijke wijze wat men moet doen en vooral niet mag doen bij het schrijven van een toespraak. Bovendien leert de gebruiker er de toegankelijkheid van de tekst te meten en krijgt handige tips om een toespraak interessanter te maken voor het publiek. Wie "luidop" wil schrijven moet zich voortdurend bewust zijn van het verschil tussen het geschreven en het gesproken woord. De tekst moet simpel, direct en vooral kort genoeg zijn. In het algemeen begint de aandacht van de toehoorders na 20' immers gevoelig te verslappen. Zorg er ook voor goed gebriefd te zijn en te schrijven en te spreken in functie van de toehoorder. Oefen vooraf en hou het boeiend
mondelinge communicatie --- redevoeringen --- Literary rhetorics --- Mass communications --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatievaardigheden --- schriftelijke communicatie --- schriftelijke vaardigheden --- speechen --- 695 Communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA:Luidop schrijven; Nederlands --- Schrijven --- Communicatie --- Spreken in het openbaar --- Communicatieve vaardigheden --- Mondelinge communicatie --- Redevoeringen --- Taalvaardigheid --- Media 316.774 --- Redevoering
Choose an application
I. BEDRIJFSONDERZOEK 1. Identificatie van de populatie 2. perceptie van het fenomeen 3. Samenstelling van de sponsoringmarkt in België 4. Functionaliteit van sponsoring in het marketingbeleid 5. Het sponsoringbudget binnen de onderneming 6. promotionele ondersteuning en exploitatie 7. Organisatie en beleid geëvalueerd naar professionaliteit II. MEDIA ONDERZOEK 8. Geschreven pers 9. Televisie III. CONSUMENTENONDERZOEK 10. Publieke perceptie van het fenomeen 11. Kennis van sponsornamen 12. Kennis van sponsors naar betrokkenheid 13. Kennis van sponsors in televisie 14. Kennis van sponsors buiten het interesseveld 15. Besluit bij het consumentenonderzoek
Advertising. Public relations --- Belgium --- Bedrijfsorganisatie --- Organisation des entreprises --- Public relations --- Publicité --- Reclame --- Relations publiques --- #SBIB:309H2812 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- #ECO:05.01:landen België --- 658.17 <493> --- 7.078 <493> --- 796.078 <493> --- #A9308A --- Entreprises Ondernemingen --- Presse Pers --- Télévision Televisie --- Marketing Marketing --- Relations publiques Public relations --- Media 316.774 --- Financiering 658.147 --- public relations --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Sponsoring --- Sponsoring. --- Corporate sponsorship
Choose an application
316.774 --- 316.774.16 --- 654.17/.19 --- 654.19 --- 316.77 --- (493) --- $?$91/06 --- #A9203A --- Technologie Technologie --- Télévision Televisie --- Presse Pers --- Médias Media --- Téléphone Telefoon --- Relations publiques Public relations --- Société Maatschappij --- Media 316.774 --- Maatschappelijke ontwikkeling 304 --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Media --- Nieuws --- Mediabeleid --- Elektronische informatievoorziening --- Communicatiebeleid --- Public relations --- Gatekeeping --- Digitale informatievoorziening
Choose an application
Industrial and intellectual property --- mediarecht --- Mass communications --- Belgium --- Communicatie --- Communication --- Droit --- Jurisprudence --- Recht --- Rechtspraak --- Média --- --Droit --- --Presse --- --351.751 <493> --- 316.774.16 --- #BAVD --- 007.5 --- 351.751 <493> --- #A9301A --- #A9306A --- Conseil d'Etat Raad van State --- Droit Recht --- Jurisprudence Jurisprudentie --- Presse Pers --- Médias Media --- Information Informatie --- Europe Europa --- Media 316.774 --- Recht 34 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 347.78 --- U29 - Propriétés intellectuelles - Intellectuele eigendomsrecht --- Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732})--België --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Auteursrecht. --- Openbare omroep --- Commerciële omroep --- Vrijheid van meningsuiting --- Mediarechtspraak --- Mediawetgeving --- Persvrijheid --- Mediaraad --- Nieuwsgaring --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 351.751 <493> Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732})--België --- --Communicatie --- --Industrial and intellectual property --- --Média --- Auteursrecht --- Presse
Choose an application
Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.
Handelscorrespondentie --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- Applied marketing --- presenteren --- commercials [oral or performed works] --- direct mail --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- reclame --- idiomen --- Mass communications --- Stilistics --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 659.2 --- C4 --- handleiding --- taalgebruik --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Reclame --- 499.5 --- 808.1 --- 844.5 --- Schrijfadviezen --- advertenties --- communicatie --- e-marketing --- mailing --- marketing --- schrijven --- E110043.jpg --- Verkopen per post --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Media en communicatie --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Correspondentie --- departement Algemeen 10 --- presentaties --- e-mail --- Media 316.774 --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Schrijven --- Marketing --- Financiewezen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst --- zakelijke communicatie --- communication [function] --- creatief schrijven
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|